لب مهمترین عضو صورت است که در زیبایی آن نقش بسزایی دارد بدین ترتیب شما می توانید با جذاب تر کردن لب ها چهره ای متفاوت و گیرا داشته باشید. لیفت لب آن هم با شکل‌های متنوع باعث شده تا این روش زیبایی مورد توجه افراد قرار بگیرد. جراح با توجه به تخصص و تجارب خود و در نظر گرفتن سلیقه مراجعین همیشه بهترین مدل را انتخاب می کند. با برجسته تر کردن لب ها و رفع افتادگی و عیوب و نواقص آن شما لب هایی حجیم و زیبا خواهید داشت. در ادامه با وبسایت دکتر ماناوالا همراه باشید.

ترمیم لب ها با این روش عالی بوده و همیشه بهترین نتیجه را به همراه دارد. در انتخاب بهترین مدل لیف لب همیشه چهره افراد مد نظر گرفته می شود. هر چه جراح سابقه و تجارب بیشتری داشته باشد نتیجه جراحی رضایت بخش تر خواهد بود. انتخاب نوع لیفت لب باید به گونه ای باشد که به تقویت و بهبود چهره کلی فرد بیانجامد. این متن با بررسی انواع لیفت لب در اختیار شما علاقه مندان قرار می گیرد.

لیفت لب چیست؟

لیفت لب یک جراحی زیبایی حساس برای فرم دادن به لب ها است که می تواند از پیری و افتادگی لب ها هم تا حد زیادی جلوگیری کند. پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا امروزه این روش با تکنیک‌های مختلفی انجام شود. بیشتر افرادی که لب های افتاده و بدون فرم دارند سعی می کنند تا با لیفت لب افتادگی را برطرف سازند و به لب های خود حجم و جذابیت بیشتری ببخشند.

تزریق ژل لب چاک دار

 در این روش برای بهبود شکل لب ترشح کلاژن و الاستین در پوست تحریک می شود و با این کار فرم لب به طور کلی تغییر می کند. اگر چه این یک جراحی حساس است اما دوران نقاهت کوتاهی دارد‌. این تکنیک به صورت موقت و دائمی اجرا می شود و باید حتما زیر نظر پزشک جراح زیبایی باشد.

این روش غیر تهاجمی بوده بدین ترتیب خطری افراد را تهدید نمی کند و جراح می تواند بدون درد و عارضه آن را به اتمام برساند. جوانان کاندید اصلی برای لیف لب هستند چون آن را یک روش عالی برای بهبود شکل و ساختار لب می دانند. با افزایش سن لب ها دچار افتادگی می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند بنابراین توصیه می شود تا افراد در سنین بالا هم این روش را تجربه کنند.

برای رزرو نوبت و یا مشاوره رایگان از طریق شماره ها و فرم زیر با ما در تماس باشید.

رزرو نوبت (تلفنی)

33915659 (061)

تماس(مشاوره)

09169154010

آدرس ما

اهواز کیانپارس-خ 14 غربی-ف1 مجتمع پزشکی غرب طبقه 2






    آشنایی با مدل‌های مختلف لیفت لب

    لیفت لب با مدل‌های مختلف اجرا می شود و همین موضوع باعث شده تا تمام سلیقه ها را با خود همراه سازد. پزشکان برای فرم دادن به لب ها از تکنیک های متنوعی استفاده می کنند. در اینجا به مدل‌ها و تکنیک‌های متفاوت لیفت لب اشاره می کنیم:

    • لیفت سانترال لب: برای جوانسازی و بهبود شکل لب لیف سانترال بهبود گزینه بوده که در آن پزشک به کمک فیلر لب ها را جذاب تر می کند. با این تکنیک افتادگی در اطراف لب به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. از مزایای خوب این روش می توان به غیر جراحی و غیر تهاجمی بودن آن اشاره کرد که بدون درد و بخیه و برش انجام می شود. کاهش فاصله بین لب و بینی مهمترین مزیت این روش است.
    • لیفت لب مستقیم: در این روش پزشک یک برش کوچک ایجاد کرده و قسمت افتاده لب را به بالا می کشد تا لب ظاهری پر پیدا کند. این روش بدون درد انجام می شود و برای کاهش چین و چروک اطراف لب بهترین گزینه است. دوام این مدل از لیفت ۲ تا ۳ سال است.
    • لیفت شاخ گاوی: این جراحی حساس برای بهبود شکل لب انجام می شود که در آن جراح یک برش به شکل شاخ گاو زیر سوراخ بینی ایجاد می کند. با این تکنیک لب شکلی جوان‌ تر پیدا می کند. از مزایای لیفت شاخ گاوی می توان به نسبتا دائمی بودن آن اشاره کرد که بدون درد انجام می شود.
    • لیفت لب ایتالیایی: در این روش جراح ۲ برش کوچک زیر سوراخ بینی ایجاد می کند تا با این تکنیک بتواند فاصله بین لب و بینی را کمتر کند. از مزایای اصلی لیفت ایتالیایی می توان به بدون درد و عارضه بودن آن اشاره کرد. دوام آن ۶ تا ۱۲ ماه است و به بهبود خطوط ریز و چین و چروک صورت هم کمک می کند.
    • لیفت گوشه‌ لب: این جراحی سبک در گوشه لب انجام می شود و به کمک آن لب ها شکل و فرمی خندان پیدا می کند. از مزیت‌های اصلی این تکنیک می توان به نسبتا دائمی بودن آن اشاره کرد.

    ترمیم ژل لب چاک دار

    مراقبت های اساسی بعد از انجام جراحی لیفت لب

    نتیجه لیف لب به مراقبت‌های بعد از آن بستگی دارد. جراح بعد از انجام این جراحی غیرتهاجمی اما حساس توصیه‌هایی را برای بیمار در نظر می گیرد. برای بهبودی سریعتر و نتیجه رضایت بخش نیاز است تا فرد ۲۴ ساعت بعد از عمل استراحت کند. به پشت دراز کشیده و روی صورت نخوابد. ورزش سنگین به هیچ وجه انجام ندهد.  هنگام مسواک زدن مراقب باشد. دور لب را به کرم آبرسان مرطوب نگه دارد. پوست اطراف لب نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد بنابراین فرد باید از کرم و ضد آفتاب استفاده کند. بعد از ۲ هفته می توانید لوازم آرایشی استقاده کنید. توجه به مراقبت های بعد از جراحی نتیجه بهتری را برای بیماران به همراه دارد.

    چه افرادی کاندیدای خوبی برای دریافت انواع لیفت‌ لب نیستند؟

    لیفت لب برای همه افراد مناسب نیست به همین دلیل جراح قبل از شروع کار مشاوره های لازم را با فرد انجام می دهد. اگر فاصله بین لب و پایه بینی کمتر از یک و نیم سانت باشد این افراد نمی توانند جراحی را انجام دهند. اشخاصی که به بیماری دیابت مبتلا هستند نمی توانند لیفت لب را انجام دهند. برای افراد مبتلا به هموفیلی احتمال بروز خونریزی وجود دارد. اگر در اطراف لب تب خال و زگیل وجود داشته باشد نمی توان لیف لب را انجام داد.

    سخن پایانی

    لیفت لب با شکل های مختلف اجرا می شود بدین ترتیب افراد محدودیتی برای انتخاب آن نخواهند داشت. از آنجا که این تکنیک بدون درد و خونریزی انجام می شود مورد استقبال قرار گرفته است. با فرم دادن به لب ها و جلوگیری از افتادگی آنها می توان لب هایی برجسته و صورتی زیبا داشت. مهمترین عاملی که باعث دوام لیفت و ظاهری زیبای آن‌ می شود تخصص و سابقه جراح است. به همین دلیل باید برای انتخاب جراح زیبایی نهایت دقت را خرج کنید.

    برای رزرو نوبت و یا مشاوره رایگان از طریق شماره ها و فرم زیر با ما در تماس باشید.

    رزرو نوبت (تلفنی)

    33915659 (061)

    تماس(مشاوره)

    09169154010

    آدرس ما

    اهواز کیانپارس-خ 14 غربی-ف1 مجتمع پزشکی غرب طبقه 2






      دیدکاه ها غیر فعال هستند.