یکی از دغدغه‌های امروز مردم، داشتن پوستی زیبا، طبیعی و بدون چین‌وچروک هست. متأسفانه با افزایش سن و مختل شدن کلاژن سازی. پوست افراد دچار پیری شده و از ناحیه گونه‌ها دچار افتادگی و چین‌وچروک در بقیه نواحی پوست می‌گردد. در هنگام افتادگی پوست بهترین گزینه تزریق فیلر برای حجم دهی و فرم دهی صورت، جهت از بین بردن افتادگی و چین‌وچروک می‌باشد. اما از میان فیلر ها یا همان ژل‌های تزریق پوست برخی از ژل‌ها با توجه به مواد تشکیل‌دهنده و خصوصیاتی که دارند بیشتر مورد تائید پزشکان می‌باشند. در این مقاله قصد داریم  از میان فیلر هایی که  بیشترین استفاده را دارند بهترین ژل را  جهت حجم دهی و رفع چین‌وچروک، به شما معرفی کنیم. تا اگر شما هم دغدغه داشتن پوستی شاداب و جوان را دارید بتوانید با خیال راحت جذابیت را به پوستتان برگردانید. یکی از ژل‌های جدید و به روز، که استفاده از آن بیشتر توصیه می‌شود ژل الانسه هست؛ در این مقاله همراه ما باشید تا با فواید این ژل شگفت‌انگیز در مقایسه با ژل‌های دیگر آشنا شوید. در ادامه با وبسایت دکتر ماناوالا همراه باشید.

از ژل الانسه برای بهبود چه مواردی می‌شود استفاده کرد:

اگر شما هم جز کسانی هستید که برای جوانی پوست، نیاز به تزریق فیلر دارید بهتر است. با توجه به نیاز پوستتان، از فیلری استفاده کنید که بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. مواردی که در زیر عنوان‌شده است  جز دسته‌ای هستند که با تزریق ژل الانسه به‌طور معجزه‌آسا و طبیعی در زیبایی پوستتان به شما کمک می‌کند.

  • رفع افتادگی پوست
  • کشیدگی ابروها
  • از بین بردن خط اخم
  • از بین بردن خط لبخند
  • برجسته کردن گونه‌ها و لب‌ها
  • فرم دهی لب و بینی

اگر در جهت زیبا شدن پوستتان به برطرف کردن موارد بالا نیاز دارید ژل الانسه به بهترین شکل، می‌تواند در از بین بردن چین‌وچروک و جوان‌سازی پوستتان به شما کمک کند.

تزریق ژل الانسه

چرا باید از  ژل الانسه استفاده کنیم؟

چند تا از دلایلی را که باعث می‌شود بیشتر افراد، برای افزایش حجم و رفع چین چروک صورت، از ژل الانسه استفاده کنند را  باهم بررسی می‌کنیم. پوست برای شادابی، جوان‌سازی و زیبایی نیاز به کلاژن دارد کلاژن نوعی پروتئین است که خاصیت ارتجاعی دارد و باعث شادابی پوست و مانع از افتادگی و چین‌وچروک می‌شود. بدن به‌طور طبیعی کلاژن تولید می‌کند و ما با مصرف مواد مغذی، میوه و سبزیجات و ویتامین‌ها می‌توانیم به تولید کلاژن کمک کنیم. و اما خبر بد این است که با افزایش سن و یا مواردی مانند:

  • استرس
  • بی‌خوابی
  • مصرف الکل و سیگار
  • قرار گرفتن پوست در مجاورت  هوای آلوده
  • رژیم غذایی نادرست مانند مصرف بیش‌ازحد کربوهیدرات، قند و فست فود
  • روند طبیعی تولید کلاژن، مختل می‌شود و به‌مرور باعث پیری و افتادگی پوست و ظاهر شدن چین چروک در پوست می‌شود.

خوشبختانه ژل الانسه به علت دارا بودن ماده فوق‌العاده قوی به نام  pcl که یک محرک پوست، برای تولید کلاژن است می‌تواند بعد از تزریق در نواحی پوستی که دچار چین‌وچروک و یا  افتادگی هستند به‌طور معجزه‌آسایی جوانی و شادابی پوست را به شما برگرداند.

ماده تشکیل‌دهنده ژل الانسه چیست؟

علت اینکه همه ژل الانسه را با افزایش حجم و جوان‌سازی قوی می‌شناسند  به خاطر وجود دو ماده مهم در این فیلر شگفت‌انگیز است همان‌طور که گفتیم یکی از مهم‌ترین ماده که در ژل‌های هیالورونیک استفاده نمی‌شود ماده pcl  است که به کلاژن سازی کمک می‌کند و  ماده دوم که به‌اندازه ماده اول حائز اهمیت است  ماده cmc است که افزایش حجم بعد از تزریق را در پی دارد.

وجود این دو ماده که بعد از تزریق در دو مرحله به  جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک کمک می‌کنند به این صورت است که در مرحله اول که عمل  تزریق ژل الانسه، اتفاق میفتد افزایش حجم در نقاطی مثل خط لبخند و افتادگی گونه‌ها می‌باشد البته لازم به ذکر است که بعد از مدت کوتاهی از تزریق ژل الانسه از حجم اولیه، کمی کاسته می‌شود و بعد از حدود ۳ ماه به علت وجود ماده  pcl که به کلاژن سازی کمک می‌کند  این کاهش حجم افزایش می‌باید  و شما را به نتیجه دلخواه می‌رساند.

میزان ماندگاری ژل الانسه چقدر است؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افرادی که به دنبال شادابی و جوان‌سازی پوست هستند میزان ماندگاری فیلر است علت اینکه فیلر الانسه بیشتر از فیلر های هیالورونیک پیشنهاد می‌شود میزان ماندگاری بیشتر در مقایسه با فیلرهای دیگر می‌باشد ماندگاری فیلر های هیالورونیک بین ۵ تا ۱۸ ماه برآورد شده است درحالی‌که ماندگاری ژل الانسه، بین ۲ تا ۴ سال است و خبر خوب اینکه شما می‌توانید با توجه به نوع محصولات ژل الانسه، ماندگاری این فیلر را خودتان انتخاب کنید

جمع‌بندی

این ژل برای هر پوستی می‌تواند مناسب باشد و باعث شادابی و تراوت پوست صورت شما شود. خیلی از افراد از این ژل برای بهتر شدن پوست خود استفاده می‌کنند و از آن‌هم راضی بوده‌اند. شما می‌توانید با تزریق ژل الانسه در اهواز به زیبایی بی‌انتها برسید و هر چه‌بهتر در میان دیگر افراد بدرخشید. این ژل علاوه بر جوان‌سازی پوست شما، همچنین باعث از بین رفتن مواردی مثل استرس و بی‌حالی می‌شود و برای شما می‌تواند انرژی‌بخش باشد. در این مقاله سعی کردیم که به خصوصیات و دلایل استفاده از این ژل بپردازیم تا شما بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که چه ژلی را باید برای خود انتخاب کنید و چه روشی را برای زیباتر شدن پوست خود بسنجید.

دیدکاه ها غیر فعال هستند.